بگذار بگویند...
نويسنده :niloofar
تاريخ: چهار شنبه 27 اسفند 1393 ساعت: 16:4

 

این روز ها همه مرا مرده پرست نامیده اند

امپراطورم اگر تو مرده ای بگذار همه به من بگوییند مرده پرست مهم نیست 

مهم این است که من بعد از تو مردم  و تو زنده ای 

ولی همه فکر میکنند که من زنده ام و تو مرده 

پس بگذار بگویند

اما هیچ کس نمیداند که تو زندگی منه مرده ای

پس بگذار بگویند خیالی نیست جز نبودن تو

تو در قلب من تا ابد زنده ای 

و تا وقتی تو هستی برایم مهم نیست 

که دیگران چه میگویند یا فکر میکنند 

بگذار بگویند 

همین که تو را در قلبم دارم 

کافیست......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
امپراطوره عاشقتم تا ابد
تازه ترين مطالب
نويسندگان
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ


کد آهنگ های بهزاد پکس
دانلود آهنگ جدید